„Edrana Baltic“: technologijos gyvas organizmas – pasiliekame vietos inovacijoms ir planams

10 sausio, 2024

Viena didžiausių programinės įrangos kūrėjų Baltijos šalyse UAB „Edrana Baltic“ įžengė į 26-uosius veiklos metus.

Kokius didžiausius iššūkius teko įveikti?

Programų kūrimo procese didžiausi iššūkiai – spėti su besikeičiančia verslo ir technologijų aplinka, laiku įgyvendinti inovatyviausius sprendimus. Šiuo metu daug kalbama apie kibernetinį saugumą, dirbtinį intelektą, optimizavimą, programos efektyvumą, patrauklų įrankį vartotojams. Visus šiuos iššūkius tenka įveikti ir mums. Kiekvienoje srityje ieškome geriausių sprendimų, saugaus bei patrauklaus darbo įrankio mūsų klientams.

Taip pat norėčiau akcentuoti, kad turime spėti ne tik į technologijų ir inovacijų traukinį, bet taip pat laiku įgyvendinti ir įstatyminius pokyčius, kuriems valstybinės institucijos dažniausiai nustato labai trumpus įgyvendinimo terminus. Mūsų sukurtos programos pritaikomos naujiems pokyčiams, o tai klientams leidžia ramiai ir be streso vykdyti kasdieninius darbus.

Kas šiandien yra „Edrana Baltic“?

„Edrana Baltic“ šiandien – tai daugiau kaip 70 profesionalų komanda, kuri ne tik gilinasi į klientų poreikius, bet ir pasiūlo inovatyvių sprendimų verslui. Drąsiai galima teigti, kad „Edrana Baltic“ – tai ne tik programų kūrėjai, bet ir mokytojai, konsultantai bei partneriai. Per ketvirtį amžiaus dirbome su įvairių sektorių įmonėmis, sėmėmės patirties, mokėmės, tobulėjome kartu su savo klientais. Jų dėka išaugome, tapome profesionalais, galinčiais verslo sektoriuje ne tik suprasti ir išanalizuoti visus procesus, bet ir surasti skaudžiausias vietas bei jas eliminuoti. Labai džiaugiuosi, kad šiandien „Edrana Baltic“ kolektyvas drąsiai žvelgia į pokyčius, nes nieko nėra brangesnio ir turtingesnio kaip patirtis, kuri saugiai neša mus ir mūsų klientus link tobulėjimo.

Kokius sprendimus siūlo „Edrana Baltic“, kokioms užduotims spręsti jie naudojami?

Geriausiai esame atpažįstami dėl mūsų sukurtų ir toliau vystomų automatizuotų sistemų. „Profit-Web“ – verslo valdymo sistema, grįsta „moduliniu“ principu. Mūsų tikslas – klientams suteikti vieningą automatizuotą įrankį, kurio pagalba skirtingi įmonių darbuotojai galėtų atlikti savo funkcijas, pavyzdžiui, personalo specialistai vykdyti darbuotojų atrankas ir mokymus, darbų saugos specialistai stebėti sveikatos patikras ir vykdyti apklausas, atsakingi asmenys gali valdyti darbuotojams priskirtas materialines vertybes. Programinės įrangos diegimo metu didelę dalį rutininių funkcijų perduodame vykdyti tiesiog pačiai sistemai – sveikinimai darbuotojams, priminimai, ataskaitų formavimas, priskaitymų formavimas ir t. t. Vadovai be pagrindinių rodiklių stebėsenos gali vertinti ir planuoti savo įmonės ar padalinių užimtumą, atliekamas užduotis, vykdyti kompetencijų ar darbuotojų veiklos vertinimą. Darbuotojai lengvai ir greitai gali pasiekti reikiamą informaciją, pateikti prašymą, susipažinti su jiems svarbia informacija. Dokumentų valdymo sprendimai aktualūs daugeliui darbuotojų, pavyzdžiui, sutartys su tiekėjais ar klientais gali būti vieningoje sistemoje, kur buhalteriją pasiekia vizuota ir patvirtinta informacija. Svarbu paminėti, kad funkcionalumai palaikomi ir atnaujinami pagal galiojančius Lietuvos Respublikos ir Vyriausybės teisės aktus, sistema audituojama ir tobulinama pagal geriausias saugumo praktikas (OWASP), realizuoti BDAR funkcionalumai įmonėms dėl duomenų saugojimo.

Kita daugiau nei 25 m. vystoma sistema yra „Profit-W“ – finansų valdymo procesams. Skirtingi moduliai padeda valdyti finansų apskaitą, ilgalaikį turtą, kitas materialines vertybes, gamybos procesus, transporto ir kuro apskaitą bei abonentų valdymą. Sistema lengvai pritaikoma įmonių specifiniams poreikiams, yra patogi naudoti finansininkams ir buhalteriams.

Technologijos ar verslo valdymo sprendimai efektyvūs tuomet, kai išpildo ar net patobulina klientų poreikius bei procesus. Todėl mūsų kuriamos sistemos ar moduliai yra tarpusavyje integruoti ir sukurti taip, kad maksimaliai eliminuotų rankinį darbą, o, esant poreikiui, būtų galimybė atlikti papildomas integracijas.

Kokie ateities planai?

Kadangi verslo valdymo sistemos kūrėsi palaipsniui ir tobulėjo papildant vis naujais funkcionalumais, šiuo metu mūsų tikslas išnaudoti naujausias technologijas, pavyzdžiui, dirbtinį intelektą. Paskirta komanda analizuoja jo pritaikomumą, kad pasirinktume naudingiausią kryptį jį panaudodami.

Šiemet taip pat didelį dėmesį skirsime vartotojų patogumui, ergonomikai. Bendraudami su savo klientais analizuojame vietas, kuriose galime efektyviau ir greičiau atlikti tam tikrus procesus. Labai džiaugiamės ir vertiname savo klientų įsitraukimą į sistemos tobulinimą.

Kiekvienas ateities planas dažniausiai būna papildytas vis nauja kryptimi, nes rinka ir technologijos yra gyvas organizmas, kuris sparčiai auga, tad reikia visada pasilikti vietos ir dar nenumatytoms inovacijoms bei planams.

Šaltinis: https://www.vz.lt/