Profit-Web® vienoje sistemoje skirtingi personalo procesai ir jų valdymas
Įmonėms tenka apdoroti skirtingus personalo valdymo procesus ir su jais sekančią informaciją. Ypač šiuo metu netylant kalboms apie nuotolinio darbo tendencijas, ieškomi IT sprendimai, kurie leistų valdyti žmogiškuosius resursus, informaciją ir rutininius darbus perkelti į sistemą.
Profit-Web viena sistema, kurioje procesai gali prasidėti nuo darbuotojų atrankos, skelbiant laisvas darbo vietas įmonės viduje ar išorėje iki žmogiškųjų resursų valdymo jau įdarbinus. Kiekviename etape galite turėti Jums reikiamą funkcijų gylį, pavyzdžiui planuojant darbuotojų poreikį ir skelbiant atviras darbo pozicijas, galėsite vertinti kandidatus, atlikti jų testavimą sisteminti informaciją. Įdarbinus – sekti darbuotojų adaptaciją, planuoti mokymus, atlikti apklausas, darbuotojui priskirti materialines atsakomybes, užtikrinti darbuotojų kompetencijų valdymą ir kt. Viename įrankyje valdysite ne tik informaciją, bet gausite ir priminimus, pavyzdžiui apie besibaigiančias sutartis, terminuotas darbo sutartis.
Profit-Web® modulis – darbuotojų savitarna. Patogus informavimo ir personalo valdymo įrankis.
Vieninga personalo valdymo sistema Profit-Web įgalina ne tik automatizuotus sprendimus procesams valdyti ar informacijai sisteminti, bet kartu įtraukia ir įmonių darbuotojus į veiklos procesus. Darbuotojų savitarnos funkcijos yra paskirstytos per keletą programos modulių:
- Darbuotojų asmeniniai profiliai – peržiūra (I lygis)
Kiekvienas darbuotojas interneto naršyklės pagalba gali prisijungti prie sistemos ir peržiūrėti informaciją apie save (atsiskaitymo lapeliai, tabelis, atostogų likutis ir t.t.).
- Prašymai, pasiūlymai, sutikimai (II lygis)
Šio funkcionalumo pagalba sistemoje asmens duomenų keitimas atliekamas prašymų/pasiūlymų pagalba, juos tvirtinant atsakingiems asmenims.
- Atostogų planavimas.
Viena iš plačiai naudojamų funkcijų – atostogų planavimas. Šio funkcionalumo pagalba galite planuoti būsimų laikotarpių nebūvimus. Kiekvienas įmonės darbuotojas gali planuoti, inicijuoti atostogas juos tvirtinant atsakingiems asmenims.
- Komandiruočių planavimas.
Funkcionalumas suteikia galimybę automatizuoti komandiruotės organizavimo procesą, suderinti su atsakingais asmenimis, patvirtinti ir numatyti finansavimą.
Profit-Web® ir buhalterijai teikiama nauda
Personalo ir darbo laiko informacijos betarpiškas panaudojimas vienoje duomenų bazėje, užtikrinamas automatizuotas darbo užmokesčio priskaitymų ir išmokėjimų generavimas. Galimybė vykdyti skirtingų paskyrimų tarifų apskaitą, valdyti komandiruočių planavimą ir apskaitą.
Profit-Web® palaikymas ir atnaujinimas
Daugiau nei 20 metų tobulinta sistema palaikoma ir atnaujinama galiojančiais LR teisės aktais. Ši verslo valdymo sistema tapo įvertinta įmonių dėl plataus funkcionalumo, patogumo, greičio ir galimybės vienoje vietoje turėti ir valdyti visus personalo valdymo ir darbo apmokėjimo procesus.
Registruokite įmonę į seminarą čia